Un mar d’ofertes. Una oportunitat única perquè el comerç de Tarragona, que a causa de la crisi sanitària no passa els seus millors moments, torni a brillar. Arriben els mesos més importants de l’any pels propietaris de les botigues de venda al detall, per això la ciutat s’ha de convertir en un pol d’atracció. Aquest és l’objectiu de la nova campanya #SomUnComerçIrressistible.

 

Es tracta una campanya de promoció digital, on cada comerç adherit ha dissenyat una promoció i oferta molt diversa i atractiva. Hi participen en total 47 establiments, en una campanya centrada especialment en les xarxes socials Facebook, Instagram i Twitter. Els objectius que persegueix aquesta campanya promocional és doble. D’una banda, implicar els diferents botiguers en un projecte comú i, d’una altra, buscar nous formats i noves d’estratègies, pensades per connectar amb nous consumidors.

 

A partir de la pàgina web de la ViaT es pot accedir a la inormació detallada de les ofertes de cada establiment. Cal recordar que Tarragona fomentarà les accions associades al comerç digital d’una forma directa amb la formació, l’assessorament i la implementació de les promocions que els propis establiments participants han anat preparant durant les setmanes prèvies.

 

La ViaT, la Cambra de Comerç, Espimsa i l’Ajuntament han engegat aquesta iniciativa, que s’allargarà fins al pròxim 23 de novembre. L’acció es realitza en el marc del Programa de Suport al Comerç al Detall 2020, finançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (Feder) i la Secretaria d’Estat de Comerç del Ministeri d’Indústria, Turisme i Comerç, i es desenvolupa en col·laboració amb la Cambra d’Espanya. No esperis més i descobreix els secrets de les campanyes del comerç de proximitat. És el moment de fer costat als de sempre, i d’evitar les grans distribuïdores de cara a les compres nadalenques.