Esperança. Superació. Ganes de viure. Força per combatre-ho tot. Això és el que transmetran els aparadors d’una trentena de comerços tarragonins a partir d’aquesta setmana. I és que tots ells canviaran d’aspecte per una bona causa: la lluita contra el càncer de mama. 

 

Les estadístiques asseguren que, cada 15 segons, es diagnostica una dona amb càncer de mama. Per aquest motiu, les  botigues associades a la Via T s’uneixen en la causa de l’AECC-Catalunya contra el Càncer. El pròxim dia 19 d’octubre és el Dia Mundial Contra el Càncer de Mama i tots els esforços seran pocs per donar suport a la iniciativa.   

 

Sota el lema «Treu pit per elles», la trentena de botigues participants guarniran els seus aparadors. Ho faran amb els diversos articles de marxandatge que ofereix la campanya, tal com ja van fer l’any passat. Els clients podran adquirir aquests productes a la mateixa botiga o al portal web tienda.aecc.es, una acció que significarà moltíssim per l’associació, atès que tots els diners recaptats es destinaran a la lluita contra el càncer.  

La botiga MACA guarnida amb globus roses i marxandatge amb motiu de la campanya «Treu pit per elles».

Les botigues tarragonines que s’han adherit a la campanya són: Imagina’t, la Martina Kids&Us, Matalasseria Jordà, Maca Estètica, Boboli, Trasquilón, Sastreria Pizarro, Onment Psicologia, Chas &Chas Tea Co, La Saleta, Casablanca, Biking Point, Amb Art, Farmacia Domingo, Cereals & Milk, Electricitat Joan Marimon, D’Nas, Oktober Perruquers, Clínica Curull, Farmàcia Fullana, Vanessa Duque, El Lloro de la Negrita, Òptica Glass, Madonna Moda, Sports Catedral, la Botiga del Cafè, Les Mitges, Minimum, Casa Figueras, Farmàcia Fermín Sanz, Blume, Pilma Tarragona, Rifacli. Els aparadors estaran guarnits fins al pròxim 23 d’octubre, dia en què finalitzarà la campanya. Fins aleshores, tarragonins i tarragonines, teniu temps per donar un cop de mà i «treure pit per elles»!